Splošni pogoji poslovanja
1. Splošno
1.1. S temi
Splošnimi pogoji poslovanja podjetja M Sora d.d. Žiri se M SORA d.d. (v
nadaljevanju: prodajalec ) in kupec
dogovorita o medsebojnih pravicah in obveznostih, ki veljajo v primerih
naročila blaga, ki ga dobavi prodajalec in storitev, ki jih izvrši prodajalec. Ti
Splošni pogoji poslovanja ( v nadaljevanju: Pogoji) veljajo tudi v primeru, če prodajalec izvrši
le prodajo blaga ali opravi le storitev.
1.2. Podizvajalci
so vse pravne in fizične osebe, ki delno ali v celoti opravljajo storitve v
imenu prodajalca.
1.3. V kolikor
se splošni pogoji kupca razlikujejo od prodajalčevih, se uporabljajo splošni
pogoji prodajalca. Tudi če prodajalec izrecno ne navede, da se ne strinja s
pogoji kupca, so veljavni le splošni pogoji prodajalca. Splošni pogoji
poslovanja so veljavni v vseh primerih, tudi če niso bili izrecno omenjeni.
1.4. V kolikor
je posamično določilo teh Splošnih pogojev poslovanja neveljavno, to ne vpliva
na veljavnost ostalih določil. Prodajalec in kupec se zavezujeta, da bosta
takšno neveljavno določilo čimprej nadomestila z veljavnim določilom. Za vsa odstopanja od Splošnih pogojev
poslovanja je potrebno pisno soglasje prodajalca.
2. Firma in sedež prodajalca
2.1. M SORA
d.d., Trg svobode 2, 4226 Žiri
3. Ponudba in naročilo
3.1. Prodajalec
sprejema naročila in prodaja blago ter izvršuje storitve v skladu s temi
Pogoji.
Prodajalec izdela ponudbo na podlagi popisa ali izmer. V določenih
primerih, kar je izključno v presoji prodajalca, lahko prodajalec kot pogoj za
izdelavo ponudbe zahteva pisno naročilo kupca.
3.2. Pri
novogradnjah je kupec dolžan pred izmero zagotoviti na objektu pri vseh
odprtinah označbo »meter ris«.
3.3. Ponudbe
so zgolj informativne narave, v kolikor ni v sami ponudbi drugače določeno.
3.4. Meritve
opravlja pooblaščena oseba prodajalca ter ob tem osebno pregleda mesto izvajanja
del. V kolikor meritve izvaja kupec sam, prodajalec ne odgovarja za napake, ki
izhajajo iz napačnih meritev. Enako velja v primeru posredovanja naročila po
elektronski pošti ali po faksu, brez predhodno opravljenih izmer s strani
prodajalca.
3.5. Kupec
je dolžan merilca opozoriti na morebitne skrite ovire (skrita instalacija,
slabo izdelan omet, ipd.). V nasprotnem primeru kupec prevzema odgovornost za
stroške poškodb instalacij, ometov pri montaži.
3.6. Prodajalec
ne opravlja statičnih izračunov. V kolikor se izkaže, da je zaradi statičnih
izračunov oz. sprememb potrebno spremeniti naročilo, kupec prevzema vse
stroške, ki so nastali zaradi sprememb naročila.
3.7. Na
merilnem listu in v ponudbi so navedene zunanje mere slepega okvirja oz.
zunanje mere okna. Vse skice so risane »pogled od noter«. Enako velja za vhodna
vrata. Izjema je samo model, izgled vhodnih vrat, ki je na skici prikazan
gledano od zunaj.
3.8. Alternativne
pozicije niso zajete v seštevku pozicij (vsota pozicij).
3.9. Kupec
je z naročilom upravičen do ene izmere na objektu, za nadaljnje meritve je
prodajalec upravičen zaračunati 200 eurov po meritvi; če gre za objekt v tujini
se zaračuna višja cena o kateri se predhodno obvesti kupca. V primeru, da kupec
po opravljenih meritvah s strani prodajalca ponudbe ne sprejme, se plačilo
opravljenih storitev ne vrne. Če objekt ob naročeni izmeri merilca ni
pripravljen, se dodatni obisk merilca zaračuna.
3.10. Doplačilo
za malo naročilo znaša 200 €. Vsa naročila manjša od 500 € prodajalec smatra kot malo naročilo.
3.11. Kupec
s podpisom izjave potrjuje upravičenost do uporabe znižane davčne stopnje po
pogojih Zakona o davku na dodano vrednost. Kupec je dolžan ob izmerah oz. ob
prvem nakazilu podati točen naslov na katerega se bo glasil račun in davčno
številko, v kolikor gre za davčnega zavezanca. Kasnejših sprememb prodajalec ne
more upoštevati.
3.12. Kupec
je pred potrditvijo ponudbe dolžan natančno pregledati ponudbo (preveriti skice
in podatke) in v primeru nejasnosti zahtevati od prodajalca pojasnitev nejasnih
podatkov, ki bi lahko vodili do napačnih tolmačenj izvedbe, določenih mer ali
obračuna; kasneje ugotovljene nejasnosti ne morejo biti predmet reklamacijskih
zahtevkov kupca.
3.13. V
primeru napake v izmeri s strani prodajalca, bo prodajalec napako odpravil.
3.14. Kupčeva
zahteva po razjasnitvi nejasnosti po sklenitvi pogodbe ne opravičuje spremembe
naročila in ne predstavlja razloga za reklamacijo.
3.15. V
primeru zahtev kupca, ki so strokovno nesprejemljive, prodajalec kupca nanje
opozori. Če kupec kljub opozorilu vztraja pri svojih zahtevah, se prodajalec
ekskulpira vsakršne odškodninske odgovornosti. V primeru zahtev kupca, ki niso
v skladu s standardi stroke, si prodajalec pridržuje pravico spremeniti
garancijske pogoje.
3.16. Za
sprejem prodajalčeve ponudbe se šteje:
- pisna potrditev,
- delno ali celotno plačilo v skladu z dogovorom,
- izročitev zavarovanja plačila,
- izpolnitev morebitnih drugih pogojev, ki so izrecno navedeni v sami ponudbi,
- druga konkludentna dejanja, če gre za stalno poslovno navezo in ga prodajalec šteje
za relevantnega.
|
3.17. V
vseh zgoraj navedenih primerih se šteje, da je kupec vsebino ponudbe natančno
preučil, mu je vsebina razumljiva, ponudba ustrezna njegovim zahtevam in da je
seznanjen s Splošnimi pogoji poslovanja podjetja M Sora d.d.
3.18. Vsi
sporazumi, ponudbe in potrditve med kupcem in prodajalcem, morajo biti v pisni
obliki. Vsi ustni dogovori so neveljavni in lahko stopijo v veljavo šele s
podpisanim dogovorom v pisni obliki.
3.19. Kupec
ima pravico do spremembe podatkov, ki vplivajo na naročilo blaga ali izvedbo
storitev, vendar najkasneje v roku 3 delovnih dni po potrditvi ponudbe in
izključno v pisni obliki. Kasnejše spremembe že potrjene ponudbe niso možne ali
pa gredo v stroške kupca.
3.20. Ponudba
je veljavna 30 dni. Z izdajo nove ponudbe preneha veljavnost predhodni ponudbi.
3.21. Prodajalec
si pridržuje pravico, da odkloni trgovanje s katerokoli družbo, osebo ali
subjektom.
4. Cene in pogoji plačila
4.1. Cene so
določene in izražene v evrih.
4.2. Cene na
enoto ne vključujejo davka na dodano vrednost in montaže. DDV je izračunan in
prikazan posebej.
4.3. Prodajalec
svoje cene oblikuje in jih spreminja samostojno, kupcu pa za dobavo blaga
in izvedbo storitev zaračuna tiste cene,
ki so navedene v njegovi ponudbi.
4.4. Plačilni
pogoji so navedeni na ponudbi.
4.5. V primeru,
da je v ponudbi več popustov, se popusti med seboj ne seštevajo, temveč se vsak
naslednji popust obračuna od nove osnove.
4.6. Popust za
predplačilo je zmanjšan za obresti skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov,
uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004 s
kasnejšimi spremembami in dopolnitvami).
4.7. Ob
naročilu, kjer prodajalec prevzame montažo, je možnih več variant plačila: 100
% avans ob naročilu ali 50 % avans ob naročilu in 50 % avans vsaj 7 dni pred
začetkom montaže ali po dogovoru.
4.8. Ob
naročilu, kjer prodajalec ne prevzame montaže, je možnih več variant plačila:
100 % avans ob naročilu ali 50 % avans ob naročilu in 50 % avans vsaj 7 dni
pred izdobavo ali po dogovoru.
4.9. V primeru,
da prodajalec ponudi kupcu popust ob 100% predplačilu, se ta popust upošteva le
ob 100% predplačilu ob potrditvi ponudbe.
4.10. Kupec
poravna kupnino na enega od na ponudbi oz. računu navedenih transakcijskih
računov.
4.11. Prodajalec
je upravičen do izstavitve delnih računov.
4.12. V primeru
zamude plačila ali neplačila, prodajalec izstavi opomin. V primeru neplačila ima
prodajalec pridržek lastninske pravice tudi po izročitvi blaga kupcu, dokler
kupec ne poravna celotne kupnine. Do plačila celotne kupnine je kupec dolžan
ravnati z blagom v smislu dobrega gospodarja.
4.13. V primeru
neplačila oz. zamude s plačilom si prodajalec pridržuje pravico vzeti blago
nazaj (nevgrajene elemente v celoti, vgrajene – samo krila). Kupec dovoljuje in
omogoči prodajalcu neoviran dostop do teh elementov in odvoz elementov.
4.14. V primeru
vgradnje izdelkov, za katere kupnina ni poravnana, si prodajalec pridržuje
pravico do povračila koristi, ki jih je imel kupec.
5. Dobava, montaža in prevzem
5.1. Predviden
dobavni rok, določen s strani prodajalca, začne teči 3. dan po izpolnitvi
naslednjih pogojev: potrditvi ponudbe (in detajlov če tako dogovorjeno) in
izvršenemu plačilu v skladu s plačilnimi pogoji. V kolikor se v času izvedbe
posla ugotovi, da je za pravilno in strokovno izpolnitev posla potrebno
razjasniti določena tehnična vprašanja, ki jih stranki ob sklenitvi posla nista
mogli predvideti, se dobavni rok ustrezno podaljša.
5.2. V
kolikor v obdobju po potrditvi ponudbe kupec zahteva spremembo posameznih
postavk iz potrjene ponudbe ali dobavo dodatnih elementov ali izvedbo dodatnih
del, se predvideni rok za izvedbo posla ustrezno podaljša in začne ponovno teči
3. dan od trenutka, ko so po morebitnih dodatnih meritvah izpolnjeni tudi vsi
pogoji navedeni v tč. 5.1.
5.3. Prodajalec
telefonsko ali na drug primeren način obvesti stranko o datumu dobave in
montaže najmanj tri dni pred pričetkom montaže.
5.4. Prevzem
blaga s strani kupca je mogoč od ponedeljka do petka od 8.00 do 14.00 ure, pri
čemer mora kupec datum dviga blaga javiti vsaj en dan prej. Fizično odpeljanega
blaga s strani kupca prodajalec ne menjava in ne sprejema nazaj. Prav tako
kupec za stavbno pohištvo, ki ga vgradi v lastni režiji, ne more uveljavljati
napak na izdelku, ki so lahko posledica nestrokovne montaže ali poškodb pri
prevozu. Če kupec stavbno pohištvo prevzame sam, ga je dolžan pred odvozom
pregledati in opozoriti prodajalca na morebitne pomanjkljivosti - kasnejših
reklamacij prodajalec ne upošteva.
5.5. Pri
novogradnji je potrebno pred meritvami pripraviti meter ris, sicer prodajalec
ne odgovarja za višino vrat. Kupec je dolžan prodajalca in monterje opozoriti
na morebitne ovire (skrita instalacija, vodovod, električne instalacije…), saj
v nasprotnem primeru krije posledično nastale stroške poškodb instalacije,
prevzame pa tudi stroške zastoja pri montaži.
5.6. V
primeru, da je kupec v zamudi s prevzemom naročenega blaga za več kot 10 dni,
se kupcu zaračuna ležarina po veljavnem ceniku, s trenutkom zamude pa na kupca
preide tudi nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja blaga.
5.7. V
primeru, da je dobavni rok podaljšan s strani prodajalca, se lahko kupec in
prodajalec dogovorita za razumno podaljšanje roka brez povračila škode zaradi
zamude.
5.8. Prodajalec
ne odgovarja za škodo, če zamuda ne presega 30 dni. V primeru zamude, ki ne
presega 90 dni, je prodajalec odgovoren za škodo maksimalno do 3% vrednosti
sklenjenega posla. Dobava je lahko v določenem terminu tudi delna.
5.9. Prodajalčeve
obveznosti po pogodbi stopijo v veljavo šele po predhodni izpolnitvi vseh
kupčevih obveznosti. V primeru, da kupec odkloni oz. ne izpolni obveznosti v
razumnem roku, lahko prodajalec odstopi od pogodbe in zahteva povračilo vse
nastale škode.
5.10. V
kolikor v ponudbi ni izrecno navedeno, v predračunu niso zajeta dela, ki pa so
lahko potrebna za uspešno in varno vgradnjo stavbnega pohištva:
- uporaba
avtodvigala,
- uporaba
dvižne ploščadi,
- uporaba
dvižne košare,
- postavitev
gradbenega odra,
- pridobitev
soglasij cestnih zapor za delo v območjih, kjer to zakonodaja omejuje (npr.
mestna jedra).
|
Stroške, nastale z najetjem ali uporabo opreme ter stroške pridobitve
soglasij bo podjetje M SORA d.d. dodatno zaračunalo kupcu, v kolikor te
postavke niso bile izrecno navedene. Kupec se s sprejetjem ponudbe zavezuje, da
bo poravnal tako nastale stroške.
5.11. Prodajalec si pridržuje pravico do korektur oken in
predvidenega načina montaže, če nastopijo okoliščine, ki jih ob sklenitvi posla
ni bilo mogoče predvideti. Taki primeri se pojavijo predvsem pri zamenjavah
oken; če odprtine niso pripravljene kot je bilo dogovorjeno, ipd.
5.12. Eventualna
dodatna dela, ki niso zajeta v ponudbi, kot so: razbijanje zidu, zidarska dela,
silikoniranje, oplesk, opažanje, se dodatno obračunajo.
5.13. Prodajalec
pri montaži pazi, da je področje dela vedno čisto, brez odpadkov in je dolžan
čimprej odstraniti odpadke in jih ustrezno ločevati.
5.14. Obdelava
okenskih špalet z mavčnimi ploščami, če je le ta nudena v ponudbi, je izdelana
do 1. faze. Zajema montažo plošč, fugiranje stikov in pritrdilnih mest ter
obdelavo stikov z bočnimi elementi. Zaključna obdelava površine ni nudena.
5.15. V
kolikor se kupec odloči za montažo po RAL smernicah, morajo biti špalete s
strani kupca zidarsko – gladko obdelane.
5.16. V
kolikor kupec naroči napačen izdelek ali po naročilu odstopa od medsebojnih
obveznosti, je prodajalec upravičen zahtevati povračilo nastalih stroškov.
Višina stroškov ob storniranju naročila je odvisna od faze naročila (razpis,
nabava materialov, izdelava v proizvodnji). Vračilo napačnega izdelka ni možno
– gre za izdelke po meri.
5.17. V
kolikor prodajalec zagotovi samo dostavo brez montaže, je kupec pristojen za
razkladanje produktov. Kupec je dolžan zagotoviti prost dovoz tovornega vozila
do objekta, kjer se potem raztovarja produkte. Odgovornost za izdelke preide na
kupca ob prihodu vozila z izdelki na mesto razklada.
5.18. V
kolikor prodajalec zagotovi samo dostavo brez montaže, je kupec dolžan takoj ob
prevzemu preveriti vse elemente in v roku osmih dni pisno sporočiti prodajalcu
morebitne napake. V kolikor kupec tega ne stori, se smatra, da so bili elementi
prevzeti kot brezhibni.
5.19. Vizualna
kvaliteta stekla se ocenjuje na podlagi Smernic za ocenjevanje vizualne
kvalitete stekla za gradbeništvo, ki se nahajajo na https://www.m-sora.si/si/okna/dodatki-za-okna/stekla .
5.20. Kupec
je dolžan zagotoviti zavarovanje in zaščito objekta v času montaže.
5.21. Kupec
je dolžan pred montažo odstraniti vse ovire, ki bi motile tekoč potek montaže
in tako omogočiti neoviran potek montaže.
5.22. Kupec
je dolžan ob montaži zagotoviti prost dovoz tovornega vozila in dostop do
objekta, brezplačno priskrbeti električno napetost 220 V.
5.23. M
SORA ne izvaja elektro napeljav in priklopov.
5.24. RAL
montažni materiali imajo UV obstojnost 2-6 mesecev. V kolikor v tem času kupec
ne izvede fasade, jih je dolžan ustrezno zaščititi.
5.25. Demontaža,
montaža, zaključna dela in odvoz starih elementov se obračunajo v ločenih
postavkah in niso vključena v ceno elementov. Montaža se izvede s sidranjem
elementa v predhodno pripravljeno odprtino s posebnimi turbo vijaki za beton in
zatesnitvijo v skladu z izbrano vrsto montaže. Za poškodbe okenskih špalet med
demontažo prodajalec ne odgovarja.
5.26. Kupec
mora biti ob začetku in zaključku montaže obvezno prisoten osebno ali po
pooblaščeni osebi (pisno pooblastilo) in prevzeti blago.
5.27. Kupec
je dolžan ob zaključku montaže z monterjem pregledati objekt in podpisati
Zapisnik o vgrajenih izdelkih v katerega se zapišejo vse pripombe in dogovori.
V primeru neprisotnosti se smatra, da je blago prevzeto brez napak oz.
morebitnih pomanjkljivosti.
5.28. Ob
dostavi v tujino je kupec dolžen poskrbeti za to, da prodajalec prilagodi
izdelke tako, da ustrezajo specifičnim zahtevam posamezne države. V ta namen mu
je dolžan že ob povpraševanju podati vse specifične zahteve in jih preveriti
pred naročilom. V kolikor kupec ne zagotovi in pravočasno posreduje teh
podatkov, je kupec odgovoren za vse izdelke, ki morebiti ne ustrezajo
specifičnim zahtevam posamezne države.
5.29. V
kolikor kupec poveri nadzor na gradbišču primerni strokovni osebi, potem bo ta
oseba imenovala odgovorne nadzornike in o tem obvestila kupca in prodajalca.
5.30. Odgovorni
nadzornik ima pravico vpogleda v vso potrebno dokumentacijo v okviru kontrole
izpolnjevanja pogodbenih obveznosti prodajalca.
5.31. Prodajalec
je dolžan na zahtevo odgovornega nadzornika sodelovati pri izvajanju nadzora.
5.32. Za
vsako nepredvideno ali dodatno delo je potrebno skleniti pisni dogovor. Za
izvajanje teh del je potreben pisni pristanek kupca.
6. Servisiranje in vzdrževanje
6.1. Stranka je
dolžna vzdrževati in uporabljati izdelke po navodilih proizvajalca in
dobavitelja, v nasprotnem primeru ne more uveljavljati kakršnihkoli zahtevkov.
6.2. Z računom
vsak kupec prejme Navodila za uporabo in vzdrževanje skupaj z garancijskim
listom v tiskani obliki. Publikacija je
dostopna tudi na spletni strani prodajalca. Vsako ravnanje z izdelkom, ki ni v
skladu s temi navodili lahko privede do nepreklicne izgube garancije.
6.3. V primeru,
da je kupcu nastala škoda iz razlogov nastalih na strani prodajalca, najvišji
znesek odškodnine ne more presegati 10 % vrednosti sklenjenega posla.
Prodajalec ni odgovoren za škodo, če je le ta nastala zaradi kršitve pogodbe iz
lahke malomarnosti.
6.4. Po dveh
letih od prevzema opravljenega posla se kupec ne more več sklicevati na
morebitne napake opravljenega dela. Za lastne izdelke prodajalec daje dvoletno
garancijo, za druge izdelke pa velja
garancijska doba proizvajalca. Za izolacijsko steklo velja 5-letna garancija.
MACESEN
6.5. Les
macesen je zelo občutljiv na apno in v stiku z njim na oknu nastanejo temni
madeži, ki jih ni mogoče odstraniti, kar pa ni predmet reklamacije.
6.6. Olje na macesnu se z dežjem izpira in oljene površine
je potrebno ponovno oljiti na 6 mesecev.
6.7. Pri
lesovih iglavcev, še posebej pri macesnu, obstaja možnost iztekanja smole iz
skritih smolnih žepkov (pri večjih temperaturah, poletni meseci, izpostavljena območja,...).
Les macesen je drevesna vrsta, ki vsebuje še posebej veliko smole. Smolo je
možno odstraniti s površine oken v hladnejšem obdobju, ko se utrdi. Smolenje
oz. iztekanje smole iz skritih smolnih žepkov na lesovih iglavcev ni predmet
reklamacije, saj je to naravni pojav.
BARVNE RAZLIKE
6.8. Ob
ponovnem naročilu barvne razlike niso in ne morejo biti predmet reklamacije.
6.9. Les je
naraven material, zato barvne in strukturne razlike ne morejo biti predmet
reklamacije.
STEKLA
6.10. Do rosenja
stekel iz zunanje strani lahko pride zaradi specifičnih mikroklimatskih pogojev
in je posledica visoke izolativnosti stekla. Pojav je fizikalne narave in je
začasen ter ni predmet reklamacije.
Moderen način gradnje in vedno boljši tesnilni materiali so privedli do tega,
da je vedno manj cirkulacije zraka v notranjosti zgradb. Pri običajnem zračenju
pogosto v notranjost ne pride dovolj svežega zraka, zaradi česar lahko pride do
nastanka plesni in škod zaradi povečane vlage. Tudi ogrevalni sistemi z nižjimi
temperaturami (npr. talno ali stensko ogrevanje) lahko ob normalni uporabi
pripomorejo k nastanku kondenzacije, predvsem takrat, če ti sistemi na področju
zunanjih sten niso dovolj dobro zatesnjeni.
Prodajalec priporoča skrbno izdelavo načrta za zračenje. Koncept zračenja
in ogrevanja mora pripraviti strokovnjak, ki ne upošteva le vrednosti toplotne
izolativnosti posameznih delov, temveč tudi zračenje celotne zgradbe.
Vlaga v prostoru mora biti trajno pod 55% relativne zračne vlage, sicer ni
možno izključiti poškodb na okenskih elementih zaradi povečane vlage.
Dodatno priporočamo za preprečitev oz. zmanjšanje kondenzacije sledeče
ukrepe:
- redno in
pravilno zračenje,
- preprečevanje
nadtlaka v zgradbi,
- najboljša
možna cirkulacija zraka v področju oken; zavese, notranje žaluzije in predmeti
ob oknih (npr. rože) omejujejo dostop toplega zraka do oken.
|
6.11. V
določenih situacijah lahko predvsem pri steklih z veliko površino prihaja do
neenakomernega ogrevanja s temperaturnimi razlikami več kot 40 stopinj Celzija
v steklu, pri čemer pride pri navadnih steklih do termičnega loma, ki ni
predmet reklamacije. Z naročilom kaljenih stekel lahko kupec v večini primerov
prepreči termični lom ter z relativno nizkim vložkom poveča obstojnost
steklenih površin.
6.12. Pri
načrtovanju je potrebno paziti na povečan učinek ogrevanja pri steklenih spojih
in vogalnih steklenih spojih, tako kot pri velikih steklenih površinah na
splošno, da bi zmanjšali možnost kondenzacije.
6.13. V primeru
kaljenih stekel lahko pride do vizualnih anomalij, ki so opazne kot valovitost
površine ali učinek mavrice (posledica anizotropije). Navedeno je možna
posledica tehnologije kaljenja stekla, čemur se ni mogoče izogniti in ni
obravnavano kot predmet reklamacije.
6.14. Posebnost
kaljenega stekla je dejstvo, da se lahko brez vidnih zunanjih vplivov zlomi.
Omenjeni pojav imenujemo spontani lom, ki ni predmet reklamacije. Povzročitelj
je molekula NiS (nikljev sulfid), ki ima negativni temperaturni raztezek. Ko se
molekule stekla med ohlajanjem skrčijo, se molekula nikljevega sulfida razširi.
Če je molekula v sredini stekla (v polju nateznih napetosti), nastane lokalna
napetost, ki lahko preseže natezno trdnost stekla in steklo se zlomi. Čeprav je
pojav zelo redek, lahko možnost spontanega loma skladno z zahtevami po EN 14179
minimiziramo, kar dosežemo tako, da stekla izpostavimo dodatnemu preizkusu, ki
ga imenujemo tudi Heat Soak Test (HST). Kaljena stekla standardno niso
testirana s tem preizkusom, se pa lahko ta preizkus opravi na zahtevo in
doplačilo s strani kupca.
6.15. Med
normalnimi stekli in kaljenimi stekli lahko zaradi različnih tipov nanosa
prihaja do različnih barvnih učinkov od zunaj, predvsem pri oblačnem vremenu.
Te razlike niso predmet reklamacije.
6.16. Na
žvenketanje ter poves dekorativnih križev ni garancije.
SPLOŠNO
6.17. Pri
poševnih oknih se krilo in podboj po potrebi pobrusita, da se omogoči odpiranje
oken, to pa je odvisno od profila okna in naklona poševnine.
6.18. Ostali
garancijski pogoji so zapisani v garancijskem listu, ki ga kupec prejme z
računom.
6.19. Nastavitev
elementov ni predmet garancije. Prav tako garancija ne vključuje odprave napak,
ki se pojavijo zaradi nepravilne uporabe stavbnega pohištva (zapiranje in
odpiranje večjih elementov z eno roko). Stranka garancijo uveljavlja pisno s
točno navedenimi napakami in priloženim računom. Če je reklamacija utemeljena,
je prodajalec dolžan napako odpraviti v najkrajšem možnem roku ter oz. po
zakonsko določenem roku 45 dni od pisne zahteve za odpravo napake. V primeru
neopravičenega obiska serviserja se zaračunajo ura dela in stroški prihoda.
6.20. Čas, v
katerem proizvajalec zagotavlja nadomestne dele, je 3 leta po preteku
garancijske dobe.
6.21. Prodajalec
si pridržuje pravico, da garancijske zahteve izpolnjuje s popravilom elementov
ali z novimi elementi.
6.22. M Sora
d.d. za svoje izdelke zagotavlja, da so izdelani pod pogoji, ki jih predpisuje
standard za označevanje s CE-znakom. Vse podatke o tem najdete na: www.m-sora.si
6.23. Garancijska
doba začne teči z dnevom, ki je določen v Zapisniku o vgrajenih elementih.
6.24. V kolikor
prodajalec ni odgovoren za montažo, kupec sam prevzame odgovornost za ustrezno
montažo. Ob tem prodajalec ne daje več garancije za izdelke, ki jih ne vgradi
sam.
6.25. Ob
morebitnih reklamacijah se stranka obrne na prodajalca preko telefona ali
elektronske pošte na servis@m-sora.si.
6.26. Reklamacija
ne pomeni, da sme kupec zadržati morebitne zneske, ki jih je še dolžan plačati.
6.27. Kupec je
seznanjen s tem, da je potrebno stavbno pohištvo redno servisirati in ga po
potrebi nastaviti. Več informacij o tem je v garancijskem listu. Garancijski
list / navodila za uporabo lahko najdete na spletni strani: www.m-sora.si
6.28. Nerazumevanje
ponudbe in splošnih pogojev ni predmet reklamacije.
7. Reševanje sporov
7.1. Prodajalec
in kupec si prizadevata za sporazumno reševanje nesoglasij. V kolikor to ni
mogoče, je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče v Škofji Loki. V
primerih, ko skladno z določili čl. 32 ZPP ne bi bila podana pristojnost
Okrajnega sodišča v Škofji Loki, je pristojno Okrožno sodišče v Kranju.
8. Končne določbe
8.1. Splošni
pogoji poslovanja veljajo od 01.06.2018 do preklica.
8.2. Kupec
se strinja, da prodajalec hrani in uporablja podatke kupca v namene poslovanja
v skladu z veljavno zakonodajo. Prodajalec podatkov o kupcu ne posreduje
tretjim osebam.
8.3. Vsi
tehnični detajli, tako kot vzorci, prospekti, katalogi, skice in podobno ostajajo
intelektualna lastnina prodajalca in so zakonsko zaščitena, kar se tiče
njihovega razmnoževanja in uporabe.
8.4. V primeru
izvedbe posla v tujini (dobava blaga in/ali izvedba storitev) so ti Pogoji
prevedeni tudi v uradni jezik države, v kateri se posel izvede. Kupcu se
izročijo Pogoji v slovenskem jeziku in jeziku, ki je uradni jezik njegove
države. Za razumevanje in razlago posameznih določil teh pogojev je merodajno
besedilo Pogojev v slovenščini.
Direktor M SORA
d.d.:
Aleš
Dolenc, univ. dipl. ekon.